Lugn fredag kväll

Händer inte speciellt i dag blir att ta det lugnt och kolla på film.. jag kollade nyss klart på bravheart riktigt bra film men väldigt lång..  ska försöka hinna städa upp lite oxå väntar just nu på att torktumlaren ska blir klar så jag kan få lägga in den sista tvätten där..  

I morgon ska jag träffa daniel han kommer hit vi två tiden.. Blir nog trevligt.. får se va vi hittar på antagligen inget vettigt.. hehe men det är väl det helgerna är tillför att man ska ta det lugnt.. och så jobbar jag ju.. börjar halv fyra på morgonen så man har ju liksom ingen vidare lust att vara ute på kvällen innan man ska jobba.. och ännu mindre lust har jag när det är så förbannat kallt ute..  Endligt våran termometer är det 5 minus.. Brr..

Vad ska ni göra i dag då?

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0