Motion och nyttigheter

Vad skönt det är att vara ledig hela dagen.. fasten jag ändå jobbar hehe klara ju  av det innan kl sex på morgonen.. Igår jobbade jag på två pass fasten jag bara kommer jobba ett pass till attt börja med ska väl gå brevid i natt igen.. Helt okej jobb och man får massor av motion jag har träningsvärk av allt springade i trappor..  men det skadar ju inte.. Har ju sagt till mig sj att jag måste komma igång med motionen och att sluta äta massa onyttigt hela tiden så nu har jag bestämt mig att sluta med de... Så från och med nu kommer det bli motion på jobbet, kanske hemma oxå.. sen så ska jag inte äta och dricka massa onyttigt bara en dag på helgen och så ska de inte vara massor av chips godis och läsk utan jag får välja om jag väljer läsk så får jag hålla mig till frukt och sånt att äta men väljer jag godis så är det vatten att dricka..

nee nu ska jag in och äta blir fisk gratäng i kväll mums.. sen blir det morötter, paprika och gurka att dippa nyttigt alltenativ som är jätte gott ha en bra kväll


Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0