seg

Väldigt dåligt med bloggande i dag men har ingen anning om vad jag ska skriva om.. Jag är ganska seg i tankarna över huvudtaget i dag.. ibland har man väl sånna dagar med.

Ha forsatt läsa brisingr, den är verkligen otroligt bra fär er som inte vet det så är det den tredje boken om eragon..
Har lyckas läsa lite mer än halva boken hittils och lite mer ska jag väl hinna med innan det är dags att sova en stund innan jobbet.. blir nog en lätt natt i natt brukar vara det natten mellan söndag och måndag, samma sak natten mellan måndag och tisdag skönt...

nee nu ska jag sluta skriva här skriver igen om jag kommer på något vettigt att skriva annars hörs vi väl i morgon

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0