Städningen

Sådär nu har jag forsatt att rensa en stund till är inte klar ännu men får forsätta lite senare.. hinner jag inte klart i dag får jag ta och fixa med det i morgon. vill helst vara klar i morgon eller jag måste vara klar i morgon för på fredag när jag vaknat efter jobbet så måste jag börja fixa in för att släkten kommer kl sex har ju lovar att bjuda på mat och så.
jaja ingen mening med att stressa blir jag inte klar här inne så får jag låsa dörren så att ingen kommer in hit.. Tur att man måste gå ut för att komma in till mig inte så många som vill ut och springa i snön. 

Har även kommit på att jag MÅSTE rensa i garderoben det är över fullt kan inte stänga dörrarna helt längre.. känndes som om det var igår jag rensade där inne.. men tydligen inte..


Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0