Utgång

Trotts att folk till sist bestämde sig för att inte hänga med ut i kväll så blir det utgång som vi vet säkert är det nu anna jag och daniel men Lino skulle ut med några kompisar så vi skulle försöka slå ihop oss och dra till samma ställe.. sen ska Stefan ut oxå och även dom skulle kanse försöka komma till samma ställe som vi hamnar på vart det nu blir..

I alla fall så börjar kvällen med att jag åker hem till anna där vi antagligen sminkat oss och så sen åker vi hem till daniel där jag ska ställa bilden eftersom att jag ska sova där.. sen blir det att dra ut någonstans.. Hoppas vi får kul i alla fall..
kanske blir så att vi dra till 90s som vi tänkte från början det får tiden utvisa :)

Hoppas ni får en trevlig fredag kväll..

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0