7 sanningar om mig

7 sanningar om mig själv:

1. Jag har ett hemsk temprament.. Inte att jag är lätt retat precis utan när jag blir det kan jag bli riktigt sur..

2. Jag är riktigt OTÅLIG och jag får en idee vill jag att det ska ske på engång.

3. Har lätt för att slösa pengar på nära och kära, bjuder gärna med dom på bio eller sådant.

4. Jag har otroligt dålig ordning på mina saker, Fast jag har bivit bättre på det.

5.  Jag älskar att läsa specielt fantasy böker harry potter och eragon är några favoriter men har aldrog lyckas läsa klart sagan om ringen fastnar helt enkelt inte för den boken.

6. Jag har lätt för att skuda undan jobbiga saker och inte tänka på det. Tex om det häner något som jag tycker är jobbigt så sjuker jag undan den och lever mitt liv som vanligt, det är inte många som kan se på mig att det är något som är fel.. Men som alltid blir det tillsist för mycket som får bägaren att rina över.

7.  Jag tänker mig inte alltid för innan jag gör saker är väldigt imulsiv, måste lära mig att tänka igen saker två gånger.

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0