Festen

Ska väl ta och skriva om 20 års festen..

Den vart väldigt lyckad ingen som vart för full inga bråk och sånt. Alla hade kul och uppskattade att vi hade jobbat så mycket på att får en lyckad fest..Alla som sagt att dom skulle komma kom.. så det vart att umgås med massa vänner både sånna man träffar ofta och sen dom som man träffar med sällan det kom kompisar som jag inte träffat på flera år vilket var jätte kul.. Vart även en del dans och lite dricka :P men den var verkligen jätte lyckad..
sen när festen var slut var det inga problem att få folk att gå och många hjälpte även till att städa vilket vi är tacksamma för det var en hel del att städa om man säger så..



Jag och carro innan festen.



Jag och tom även detta innan festen började



jag och rickad precis när han kom då hade festen varit igång ett tag.. champanjen fick jag av pingu alla som fyllde år fick en varsin lite flaska.. Massor av kolsyra och den luktade jäst



vi hade som sagt maskerad..  syns det.. kolla på denna snygging :P



Carro och rånan..



Vilken fin tårta vi fick va..



jag och pingu tror han ska föreställa döden eller något



jag och janne :P  lika kul som alltid :)



daniel jag och rod.. rod hade jag inte sett på typ 3 år.. skit kul att träffa honom igen



jag och sami.. kul att vi har börat umgås igen..



jag och wester

Lite bilder från festen många av dom är även skickade på framkallning


Kommentarer
Postat av: fynda kläder

Den finns fortfarande kvar :) är du intresserad?



Ha det bra

2008-10-28 @ 21:59:54
URL: http://fyndaklader.blogg.se/

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0