Fredag!

vaknade nyss eller för en lite stund sen har hunnit betala räkningar och sånt samt klätt på mig..blir nog att jag går osminkad till jobbet i´dag..  i dag jobbar jag bara till kl fyra sen hem till carro direkt.. Gjorde allt som man bara gör någon gång i veckan igår så i dag kommer det gå fort att stänga.. gör  väl som jag brukar och börjar driska sånt som inte behövs lite innan oxå kommer jag iväg från jobbet tio över fyra..

Hemma hos carro har jag bara 45 min på mig att fixa mig.. och då ska jag hinna duscha me.. men det går nog bra.. annars får jag sminka mig i lokelen sen hehe..  håret och sånt måste jag fixa hemma hos carro i alla fall efterosm att jag kan behöva en hårfön och sånt..

Nu hoppas jag på att dagen går lika  fort som i går  och att kvällen blir grymt kul..

Skriver inge med i dag men i morgon kommer det nog ett inlägg med massa bilder

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0