Helgen

tänkte skriva om vad jag gjort i helgen då jag varit dålig på att blogga..

Fredag: jobbade sen åkte jag till daniel vi låg och tittade på tv typ hela kvällen inte helt fel... mysigt

Lördag: målade och fixade här hemma. lagade middag till familje och så..

I dag: i dag har vi spikat upp lister. fixat med elen och så har jag varit på ikea och rusta och köpt förvarings lådor man kan ha under sängen och så köpte jag sängbord som jag även har skruvat ihop blir jätte bra här inne börjar blir klart nu.. lite fler liste ska upp och sen ska resten av möblerna på plats..

nu börjar en ny vecka med jobb.. men har börjat se mig och efter ett nytt jobb har sökt några med men får se hur det går :)

hoppas ni har haft en trevlig helg..

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0