mysig helg

Vilken mysig dag de vart igår..  daniel kom till mig i fredag när jag slutade jobbet eller han kom innan mig blev lite sent på jobbet .. Men vi åt middag sen så kollade vi på tve och bara myste.. och igår så var det första gången på evigheter som ingen av oss var tvugna att gå upp till en väcka klocka.. så  jag vaknade av att daniel låg och höll om mig och titade på mig.. så låg vi kvar och drog oss alltid skönt.. sen när vi väl gick upp så blev det frukost sen  en promenad på en timme vi gick ner till vattnet sen på vägen hem gick vi till  usiktsplatsen och tittade sen hem till mig igen och kollade på tv.. sen så var det dags för daniel att åka hem.. Så då passade jag på och titta på några heros avsnitt jag inte sett och skruva upp mina hyllor..
Sen var det dags att hämta lino ifrån tumba eftersom att stakarn har blivit av med körkortet.. så hem till mig och snacka skit och titta på film.. sen köra honom till tumba igen hehe..

I dag blir det träffa kussen på en fika om en timme och så hem och fixa sen hem till daniel vid fem.. blir nog en bra dag denna med.. lagom ansträngande..

hoppas ni frå en bra dag

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0