Sälja?

Jag måste se till att få lite kläder och skor sålda innan jag köper massa nytt.. i alla fall skor.. köper bara nya har flera par som jag  kanske har använt en eller två gånger.. varför vet jag inte.. kan beror på att man alltid har samma skor på jobber men snart blir det förhoppningsvis ändrig på det.. hoppas jag hittar ett jobb som passar mig.,. har sökt ett som jag hoppas mycket på men dår se hur det går berättar inte mer just nu men senare..

men i alla fall.. Har en hel del som jag borde kunna sälja har kontaktat en tjej med en bloppis får se vad hon säger.. annars kanske jag lägger ut kläderna på tradera eller liknade..

Eller är det någon av er läsare som skulle vara intresserade kanske?

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0