Snack om festen!

nu är det mindre än 24 timmar kvar till det är dags helt sjuk!  Det är inte ett halv år, inte någon månad, två veckor, en vecka eller ens några dagar utan timmar!! helt galet..

var och hämtade nycklarna i dag och kolla på ljudanläggning och lokalen och den är ju helt suverän!! Allt folk har svaratr på om dom kommer eller inte och det blir ca 100 pers!  nu är det paka iopdring allt man ska ha med i morgon efter jobbet i morgon ska jag hem till carro och fixa mig och sen drar vi till lokalen och fixar i ording den.. Längtar!! Innan festen blir det middag med doma ndra vi ha festen med.. nu måsye jag se till att inte glömma något samt be mamma köpa sprite och en flaska annan läsk.. hinner hon inte så får jag stanna i vårsta i morgon efter jobbet eller innan vi drar till lokalen..

ha provat kläderna med skor och allt i kväll och det blir skit snyggt :P

Längatar till efter jobbet i morgon!

I morgon smäller det! det är antligen dags det vi har längtat efter :P

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0