Torsdag

Forfranade sjuk men på bättrings vägen.. har inte haft någon feber i dag och rösetn är påväg tillbaka nu hör man ju nästan att det är jag som pratar.. men huvudvärken är kvar likaså näs täppan samt lite hosta men min hostmedecin är verkligen bra.. Känns skönt att det är på väg att ge med sig.. I morgon blir det vila ännu mer och på kvällen blir det kanske bio då jag och daniel har varit tillsammans i 6 månader imorgon.. bio känns som lagom jobbigt då jag varit sjuk och ännu inte är helt bra.. 

i dag har jag sovit tittat på film läst och så.. med andra ord har jag knappt lämnat sängen.. men så har det ju varit hela veckan nu gissa om jag är trött på det.. 


Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0