Veckan lyckopiller

Måste vara van med att jobba eller att ha hela helgerna planerade med massa jobb att göra hemma för jag inser inte att jag ska vara ledig helgen.. det känns som om jag har flera dagar kvar på jobbet med det är ju bara två och i morgon är den bara sex timmar då jag börjar runt tolv istället för tio..  sen jobbar jag fredag sen är jag ledig hela helgen och helgen är dessutom oplanderad.. underbart.. känns jätte skönt..

men nu ska jag nog lägga mig så jag är pigg i morgon ska ju iväg innan jobbet! ännu en sak som gör denna veckan bättre:P

Saker som förgfyller min vecka

fixat det mesta in för festen
kort vecka på jobbat bara tre dagar
Det jag ska gör i morgon
Daniel och jag har löst det mesta mellan oss
mitt rum ät nästan klart så jag kan sova i min säng igen istället förr soffan :P
ledig helg



En gammal bild från i maj tror jag det var på min kompis student skiva.. jag och daniel.


Kommentarer
Postat av: studentskiva

soft

2009-01-11 @ 18:42:25
URL: http://ungstudent.se
Postat av: Studentskiva

Fin bild på er!

2009-02-10 @ 00:38:12
URL: http://www.minstudent.se

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0