Blindtarmen

Har inte bloggat på ett par dagar men efter att ha haft ont i magen i flera dagar så gick jag till vårdcentralen i torsdags och då dom misstänkte blindtarmen så skickade dom mig vidare till akuten där dom tog en del prover och kände lite. Men då dom tyckte att värken satt så långt ner så skickade dom mig till gyn  trodde det kunder var äggstokarna. Men det var det som tur inte så fick åka hem igen för att komma tillbaka på morgonen vid åtta men väl hemma igen så fick jag så otroligt ont och hade feber så var bara att åka tillbaka igen. Vart då inlaggd och läkaren var inne och kollade och kände vid elva sen vid två och så vid strax innan sex då han bestämde att dom skulle göra en titthålls operation för att se om det var blindtarmen. så blev sövd vid halv tio och vaknade vid halv tre och vist var det blindtarmen som dom då tagit bort..  Blev kvar på sjukhuset över natten.. kom hem igår vid tre men orkade inte skriva.. Var i alla fall på bio och såg fast and furious.. Gillade den:)
Jobbigt att man inte kan göra så mycket då det hela tiden gör ont i magen.. Det är bättre i dag i alla fall men får tar det lugnt.. Är sjukskriven i två veckor då jag inte får hålla på med tunga saker..

Ikväll blir det lugnt med film och i morgon kommer daniel hit, kan inte åka till honom då jag inte får köra bil på mina värktabletter..  och så kan jag inte röra mig så fort då det gör ont..

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0