Färgning

Har färgat håret i dag.. har varit sugen på en förändring ett tag och bestämde mig för att jag ville ha ljust hår igen..



Förre färgningen.. rött och mörkt



Första blekningen.. det såg mycket jämnare ut i färgen..



Andra blekningen och en ask blond färg.. det är ljusare i verkligheten och jämnare.. kunder inte fota efter andra blekningen eftersom att färgen skulle i blött hår.. Riktigt bra resultat på en dag tycker jag..

Efter allt detta hade jag balsam i håret samt fruktis 3 min hår inpakning för torrt och skadat hår och mitt hår känns lika mjukt som alltid:)

får slänga i en blekning och en färgning till kanske om två veckor eller så.. Efter det kommer det nog vara riktigt vårigt och fint :)


Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0