Gårdagen

Blev inge mer bloggade igår då jag möte carro i tumba vid halv tre för att kolla på en klänning till henne och strumpbyxor till mig.. Sen åkte vi direkt hem till carro och testade massa olika smikningar då vi ville ha en smikning med mer färg.. :) Åt även mat och drack vin innan vi drog till lene där vi drack lite till..

Hos lene satt mest jag och andra carro och pratade medans carro lene och malin fixade sig..
Sen drog vi till stundent skiva vart massor av dans och sen när vi inte orkade dansa mer så satt vi en stund innan vi skulle åka hem med sista tåget. Trodde vi men det hade tydligen redan gått så fick bli den förbannade natt bussen.. men hem kom vi i alla fall..

Vaknade kl tio i dag. vaknar alltid tidigt när jag varit ute.. Vet inte riktigt vad som händer i dag men funderar på om jag ska hinna tvätt lite kanske..

Bilder kommer sen nä jag får dom

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0