lite smått och gott

Har kommit på vad jag ska ge daniel i påskägg :) eller det blir inget som ligger i ett påskägg men ändå.. har funderat på det här ett tag eftersom att han inte äter godis.. hoppas att det blir bra bara..

var och hälsade på carro på jobbet enstund orkade inte bara sitta hemma längre. Tog mammas bil dit men kom ju på när jag kom hem att jga måste tanka min bil eftersom att jag ska åka och besikta den i morgon men men får väl helt enkelt åka lite tidigare bara.. hoppas den går igenom utan anmärkningar bara..

Känner mig mycket bättre i magen vist har jag ständigt ont när jag rör mig i såren men annars är det lugnt. Glömmer lätt bort att vissa rörelser gör ondare än andra som när carro bad om te vatten vist säger jag och böjer mig ner för att ta en kopp Inte bra gjorde skit ont vilket jag viste från tidiagre men inte tänkte på.. Men nu kan jag ju gå normalt i alla fall :)

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0