Lördag

Var uppe vid elva och pratade lite med carro och så startade jag en tvätt maskin men var så otroligt trött så gick och la mig igen och vaknade kl två igen. men nu är jag utvilad igen..
Har suttit ute och paratat med min mamma om bland annat tailand, Har bestämt mig för att vänta ända till jan tills jag åker av flera andledningar, Bland annar begöver jag spara, har en del saker som måste fixas, sen är det ju så tråkigt väder o sverige då.. :) måste även fundera på om jag ska åka vidare direkt därifrån eller om jag ska åka hem emellan.. Men nu när jag har bestämt mig är det bara att boka plats på utbildningen..

Ska hoppa in i en dusch nu tänkte jag..

Hoppas ni njuter av det fina vädret

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0