Onsdag

Så var det onsdag och dags för student skiva och jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig :S jobbigt sånt här.. Det är ju hippie tema men jag har absolut inget som passar till det.. Får ta ännu en tur genom garderoben och se om jag hittar något annars blir det min blommiga tunika tror jag..

Men det är ju ett par timmar kvar tills det är dags så under dagen nu blir det film skriva ett personligt brev (vilket kan ta sin lilla tid om man ska bli helt nöjd) blir kankse någon fillm och så oxå.. Inga hundar i dag så blir nog ingen promenad heller det är ju mulet och kallt ute..

Kl åtta ska vi vara hos lene i alla fall för att för festa lite så det blir billigt.. :) ska se om någon kan köra en dit mamma verkar kunna hämta en i tumba i natt i alla fall.. går ju inga bussar och så på vardags nätter..


Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0