Resor

Fick mail med erbjudande från ticket om weekend reso.. Och vart riktigt sugen på att dra till paris på en weeken kostar just nu 3208kr för två nätter.. Eller london för 2100kr.. Elller varför inte en karibien kryssning för 712kr dygnet.. 

Karibien kyssning är något jag verkligen vill göra och kommer att göra någon gång..
Men eftersom att man kan få 2 sista minuten resor mins för samma pengar som en sådan kryssning kommer det nog dröja väljer heldre sista minuten till flera ställen än en kryssning på en vecka..

Vill resa nu!

Dock tror jag inte att jag kommer åka på så mycket resor innan jag åker til tailand.. funderade på att åka i nov men tror jag tar det i jan istället.. Då är det ju som tråkigast väder här och så är man hemma under alla födelsedagar..

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0