Senaste dagarna

Tänkte slänga in ett inlägg om vad jag har gjort den senaste tiden

Torsdag: Var och såg filmen En shopaholics bekännelser, med Emma, Daniel och Max. Riktigt bra film som jag verkligen kan rekomendera om man vill skratta :)
Efter filmen så åkte jag och Daniel hem till honom och där fick han sitt påskägg en hel kropps massage. var uppskattat kan jag säga.



Fredag: Var med daniel på förmiddagen sen åkte jag hem för att hjälpa mamma med lite saker, och Kenta bytte stötdämpare på min bil. Sen så åkte jag tillbaka till daniel och då grillade vi och sen så kollade vi på tv och bara myste.

Lördag: åkte hem tidigt från Daniel eftersom att kenta skulle fixa resten på min bil.. så nu är den nästan klar han ska bara svetsa rost sen :)  Passade även på att sitta på baksidan och läsa en stund i solen . sen vid tre kom jens och hämtade mig och vi drog iväg med strefan stefan och lisa och fikade.. sen på kvällen vart det utgång med med stefan, jens, danne och ante.. vi drog till hamn magasinet i södertälje och hade en riktigt lyckad kväll :)

Idag så har jag tvättat bilen både invändigt och utvändigt så nu är den ren.. har ävern vart och hyrt filmer så nu blir det att titta på film resten av kvällen..

Det var allt för denna gången

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0