Träning

Sådär nu är man hemma igen har varit hos jens och tränat :) han har ju ett hemma gym perfekt då han bor nära ca 3 km från mig.. Så nu blir det träna måndag, onsdag och fredag.. så ska träna i morgon igen.. Om det är okej väder ska jag gå dit oxå.. Har hundarna att gå ut med i morgon oxå.. Ska ta och leta reda på min stegräknare i morgon förmiddag ska ändå passa på och städa och tvätta då..

Nu är alla foton i foto albumet strax över 200 bilder blev det att sätta in både från gran canaria resan i jan 2008 och så egypten resen nu i mars :) så nu är det bara att skriva vid varje bild har skrivit brevid typ 10 bilder sen orkade jag inte mer.. oj oj det kommer ta tid.. 


Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0