yeah

I dag har det varit en skön dag var och handlade lite. sen en promenad ner till vattnet och så har jag läst vidare om min resa.. har kollat lite priser för flyg biljetter och det kommer gå på ca 9000kr tur och retur.. Men Skolan jag ska gå på kan få rabatt på ett flyg bolag så ska ävem kolla upp det.. Ca 15 timmar tar det att flyga ner Fy vad tråkigt man kommer att ha men förhoppnings vis är det natt flyg..

Otroligt nog har inte K något emot mina planer.. helt otroligt.. trodde verkligen att han skulle ha något dåligt att säga om det..

Träffade på en gammal klasskompis som jag inte har träffat sen studenten, han hade precis kommit hem från tailand hade varit där i två månader och skulle tillbaka nästa vinter.. Kände knappt igen honom, men kul att träffa på folk som man inte har sett på ett tag..

 

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0