torsdag

Inga bilder i dag heller får se när jag kan fixa med dem..
Idag har jag i alla fall varit och fikat med kusinen och sen gick vi runt lite och kollade på kläder och sånt.. blev en topp och så hårfärg. Ska försöka hinna färga håret i morgon innan jag ska till C för tjejkväll..

För övrigt händer det inte så mycket ska väl åka med j och köpa ett virusprogram till hans dator.. Så förhoppningsvis kan jag lägga ut bilderna från resan i helgen om jag orkar blir en tuff helg..

Jobb tiderna ser ut såhär: 01,30-06,00 Tidningarna hemma vid halv sju igen och då är det bara at fixa sig för att sen jobba 08,00-16,00 på cafet sen 16,00-16,45 ut med hundarna och sen hem och laga middag så vid 18,00 är jag väl ledig och då gissar jag på att jag kommer vara helt död.. Blir att sova då antagligen..

Nee nu ska jag hjälpa mamma och fixa kantarell smörgåsar mums

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0