2009-02-24

Vaknade alldelse för tidigt, Kom inte i säng fören halv åtta i morse efter massa strul på jobbet vilket gjorde att jag fick sitta i en och en halv timme och vänta bara. Får i alla fall väntetids ersättning för det men i ändå..  Vaknade redan vid halv tolv fyra timmars sömn bra där, tur att jag är ledig i natt i alla fall.. I dag ska jag ut med hundarna och så tänkte jag städa här hemma måste damsuga och så..

Fick upp lite foton på väggen igår oxå vart riktigt snyggt kan tyvärr inte lägga ut någon bild då min syrra har lånat min kamera utan att fråga! tog även bilder igår när jag var ute med hundarna som jag hade tänkt lägga upp men det går ju inte heller.

Bloggar lite senare nu ska jag städa

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0