Bikini



Binini är verkligen någon som jag har svårt att hitta.. Jag vill  ha en överdel som ger stöd så trekant är inget som jag trivs jätte bra i. har en trekant sedan tidigare som är helt okej, men vill ha en puch-up, något som verkar tillvekas i begränsad mängd.. denna ovan skulle jag nog kunna tänka mig ser snygg ut på bild men som med allt annat jag hitta på hms hemsida verkar den inte finnas i butik och bikini måste jag verkligen prova innan köp.. Irreterande!

Carro spanade inn en trekants bikini på hm i onsdag men hon ville heldre ha den i en annan model och tur har hon den finns i både push-up. Bandeau bh och så baddräkt.. så hon får väl spanna in hemsidan senare :)

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0