Ingen vaccination

Vart inte att vaccinera sig i dag.. den öppna vaccinations motagningen var inställd.. Grymt irreterande! Men vi fick växla pengar i alla fall efter många om och men.. hehe det första stället hade inte tillräkligt med epg så vi kunde bara växka 2000kr var.. och efter många om och men så hittade vi ett annat ställe där vi kunde växla resten. sen vart det shopping carro hittade en bekini och jag hittade två tröjor kollade även på solglasögon men köpte aldrig efter som att jag redan har ett par vita.. jaja får väl kolla vidare.. 

Har varit ute med hundarna och nu ligger middagen i ugnen.. sen blir det film och jobba i natt..

I morgon ska jag träffa daniel :) vet inte vad vi ska hitta på men blir väl att mysa mest..

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0