Måndag 2009-02-23

Vaknade inte fören kl ett i dag i vanliga fall brukar jag vakna vid 11 eller kanske 12.
Har tvättat och vikt tvätt, varit ute med hundarna och lagat middag. Sen har jag småfixat lite här hemma. Nu har jag precis skrivit in alla räkningar på swebank så att dom betalas nu den 26 så sliper jag tänka på det sen.

Har även kollat upp det där med vätska på planet och det var inte helt som jag hade för mig men nästan.  Man får ta med sig flera behållare som rymer max 100ml bara dom ryms i en speciell påse.. jag trodde det var max en behållare med 100ml. Dricka får man antingen köpa efter säkerhets kontrollen på typ 7-eleven eller så kan man köpa det på flyget.

Läste i tidningen om att det är någon som har kastat en bomb från ett hustak i kario. Typ 4 döda och 22st skadade. Lite obehagligt men risken är ju inte så stor att det ska hända igen och vi ska ju inte in i sjävla staden utan vi ska väl besöka pyramiderna en bit utanför. Och i övrigt så kommer vi befinna oss ca 60-70 mil därifrån.

Nee nu ska jag kolla på yes man..

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0