Måndag

sådär ja nu har jag lagt ut ännu en telefon och ett par skor på tradera. Ska ta kort på ljusslingan sen och lägga ut den med.  Funderar på om jag ska sälja ett par andra skor som jag hittils inte har använt men dom är ju så snygga och jag tror att jag kommer använda dom får fundera lite. 

För utom att jag har lagt ut anonser så har jag kollat på film och så varit ute med hundarna. Det var det jag var och fikade och pratade om igår. Det är en som bor här i närheten som behövde någon som gick ut med hennes hundar när hon jobbade. Så var och pratade med henne och kom fram till pris och så.. så i dag var jag ute med dom första gången Gick jätte bra :) imorgon var hon ledig så det är inte fören på onsdag som jag ska ut med dom igen.  Betalningen får jag i slutet av varje vecka. :) inget man blir rik på men det är ju kul att komma ut och promenera och så leka med hundarna :)

Carro du får väl komma hit någon dag när du är ledig så får vi ta en promenad med dom.


Kommentarer
Postat av: Carro

Låter toppen! Nästa vecka någon dag kanske? :D

2009-02-02 @ 21:52:46
URL: http://spaaken.blogg.se/

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0