Nedräkning

I natt ska jag jobba igen.. Känns inte så kul. Torsdagar är dom jobbigaste nätterna, Kan ju hoppas att det känns okej ändå.. Har i alla fall lagt in några kapitel av hörboken jag lyssnar på ipoden, så kan jag lyssna på den i natt.. Ska i alla fall inte vara allt för kallt i natt bara 3 minus bara och bara :S det är i alla fall in 14 minus..

Bara 24 arbetsdagar kvar innan resan, 28 dagar allt som allt kvar. 13 dagar kvar till löning, 9 dagar tills biljeterna kan skrivas ut.

Nee nu ska jag lyssna klart på det kapitlet jag håller på med innan jag sover ett par timmar innan jobbet.

Godnatt
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja det tycker jag allt! :)

2009-02-12 @ 12:04:13
URL: http://ccissy.blogg.se/

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0