Sololja

Sådär nu har man ätit, och medans man åt fick man lyssna på massa skit.. Blir bara irreterad.. Detta är priset för att bo hemma lyssna på massa skit och låta ilskan gå ut över mig jaja ingen mening med att lyssna..

Nu har jag beställt en solojla oxå. Borde komma i mitten på nästa vecka.. vi hittade ingen när vi var i skärholmen i dag eller vi hittade en men den kostade 250 kr det tycker i alla fall jag är över pris denna vi beställde nu kostar 110kr med frakten mycket bättre pris.. hoppas den funkar bra..

Urs nu känns resan så nära men ändå så långt bort vill åka nu! men dom senaste tre veckorna har ju gått fort så det borde dessa två oxå göra tycker jag.. hoppas på det i alla fall..

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0