Veckan som varit.

Har inte bloggat på länge men har antingen varit med daniel eller kompisar..  Har inte haft en kväll för mig sj på länge.. och daniel är påväg hit just nu...

ska berätta om den senaste veckan..

Lördag: Alla hjärtans dag spenderades men daniel på kvällen vi var ute och åt middag. jätte gott och jätte trevligt. Sen vart det slappa med film och mys.

Söndag: Bio men jens och robin.. och då vi var tidiga till heron vi var där vid halv åtta och upptäkte att filmen vi ville se inte gick fören kl tio över åtta så det vart bowling i en timme innan..

Måndag. Träffade jens och robin igen och kollade på film..

Tisdag. Träffade daniel vart en lugn kväll med film och laga middag.

Onsdag: Städade bilen och drog till enkompis och kollade på film och snackade skit

Torsdag. jobbade natten och sen så jobbade jag mellan åtta och tolv på dagen oxå så vart inte mycket sömn. Sen träffade jag en  kompis och käkade pizza efter det vart det attt kolla på sveriges västa bilförare och lyxfällan.

Fredag Idag. Bakat bullar och nu är daniel på väg hit..

I morgon ska jag nog bara vara sj tror jag..


Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0