Fredag

Oj vad det blåser i dag.. Solen skiner ju i alla fall men kallt är det ändå när det blåser så kallt..

Har suttit och lärt känna min nya kamera dom kom redan igår snabb leverans och den verkar riktigt bra det jag har hunnit testa..
har även suttit och skrivit upp resturang tips i SB, samt kollat vädret för dom närmaste 14 dagarna och det ser riktigt lovade ut!! längatar tills på onsdag!

I övrigt blir det bara att ta det lugnt i dag.. Ska åka iväg och äta pizza idag var så länge sen och efter det blir det nog bara film och slappa och sen sova tidigt då jag jobbar på cafet från kl åtta på morgonen ihelgen och på mitt vanliga jobba från kl 04.00.. Sus ringde oxå och frågade om jag kunde ta hennes pass på måndag, men skulle fundera på det har ju en del att fixa inför resan som biljetterna ska skrivas ut måste köpa minneskort till kameran samt en kamera väska och så sol skydd vill ju inte bränna mig som i egypten vilken plåga det var! Och så skulle jah behöva ett par till shorts i liknade model som jag har.. Men skulle svara tills i morgon om jag kan jobba eller inte..

nu ska jag lägga mig och läsa en stund..

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hehe jaså :D jag har med kuddar :D tycker de är så snygga!

2009-07-10 @ 19:33:05
URL: http://nathaliegustavsson.blogg.se/

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0