Igår och i dag

Igår så var jag med J , O och S vi var i skärholmen en snabbis för att O och S ville kolla lite (dom bor i norrland). Sen drog vi hem till J och snackade skit ett tag innan vi åkte och badade sen efter det grillade vi och snackade ännu mer skit.. Vi nio drog jag med R till Hallunda men drog därifrån ganska snabbt tillbaka till J och sen vart det sova en stund innan jobbet..

Idag har jag jobbade på Cafet och nu tar jag det lugnt ska snart hoppa in i en duscha och sen fixa mig för Grill  kväll hos A med tjejerna.. Trevligt.. sen får jag försöka vila en stund innan jag ska till jobbet kl 01,30..
vad jag längtar efter semester bara 9 arbetspass kvar.. och så två på cafe.. sen en vecka utomlands :D

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0