Slut på helgen

Sådär nu har jag jobbat min helg på cafet gick bra men var otroligt segt imellan åt.. Så nu är det bara två pass kvar på mitt andra jobb sen är jag ledig!

Kom hem vid kvart över sju idag.. Kom inte ifrån jobbet fören en timme efter stägning kom ju motorcyklister som ville ta en fika 5 min i sex typiskt sen var det problem med kassan och så.. och så stägde jag ensam oxå.. 
Ska väl fundera på middag snart men är inte sugen på något speciellt förutom en stor kanna citron vatten som jag tänkte göra MEN först hittade jag ingen kanna sen när jag äntligen hittar en så finns det ingen citron!!

Resten av kvällen blir väl lugn med film typ.. I morgon ska jag åka och växla pengar och köpta minneskort till kameran och så lite små saker som behövs sen hem till mormor och skriva ut biljetterna och långa hennes ångbastu (hon är i finland)..
Ska väl passa på att lägga ansiskmask och allt sånt oxå och borde färga utväxten! Men får se hur det blir med den saken..

Igår då.. Jobbade mellan 04,00-06,00 sen hem vila i ca 1 timme sen jobba mellan  08,00-18,30.. Efter det så bjöd M på middag :) härlig grekiska kålgrillen mums!
Vid nio var jag så strött så jag nästan somnade men satte mig framför tv och kollade på onskan sen sova!

Middag nu!

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0