Fredag

Ligger hemma och är sjuk.. Fick ont i halsen igår kväll och i natt vid ett vaknade jag och mått fruktansvärt.. Kännde mig otroligt varm och febrig så tog tempen och vist hade jag feber 38,8 grader ganska mycket med tanke på att jag antagligen har en kropstempratur på strax under 37 grader.. Blev att ringa och sjukanmäla mig från jobbet..

I dag har jag leget i sängen hela dagen förutom att jag tvingade mig upp för att rasta hundarna..

febern verkar hålla sig borta nu men det är antagligen tagvare alvedonen som jag tar tagit med jämna mellan rum  i dag.. Ska  inte jobba i natt heller får se hur jag känner mig i morgon om jag jobbar.. På måndag ska jag vara frisk i alla fall så att jag kan jobba på cafet och på tisdag är det möte för alla anstälda där me med lite rutint prat och så sen skulle det bli mat och fika..

nee nu ska jag lägga mig och läsa igen..

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0