Fredag

Blev inegt bloggade igår.. Jobbade först natt och sen dag och så ut med hundarna efter det.. Sen blev det tacos och film innan jag gick och la mig..

I dag har jag jobbat tidigt i morse och sen mellan 10 och 18..  Kom hem för ett tag sen och har precis ätit.. Blir nog att sova snart eftersom att jag ska upp kl 03,30 för att först jobba på¨mitt vanliga jobb och sen på cafet mellan 8 och 18 samma sak på söndag så kommer nog inte blogga fören kanske då beror väl på hur trött jag är..

Idag var det typ inga kunder alls så vi bakade en hel del till firadet som ska vara på jobbet i morgon kommer 18 personer som ska mat och tårta och så.. så i morgon får man lite att göra oxå.. Ska även jobba med en annan person kan ju hoppas att det blir roligare än den jag jobbade med i dag.. trevlig och så men väldig seg och tråkig...


Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0