helgen

Fredag: Var me C i skärholmen och köpte student present till A och även en klänning till mig sj samt hårfärg.. Sen vart det att åka till mig hämta kläder ta ut hundarna på promenad och så hem till henne för att göra oss iordning och så färga mitt hår.. Sen kom L och C och vi drog ner för att fira A...

Efter firandet drog jag in till stan och mötte O för att spela lite biljard.. trevligt.. carro kom vid tio cch då drog vi till ett snobbställe på söder och sen drog vi hem vid tolv tiden..

Lördag: ut med hundarna sen åkte jag till stan och mötte helle, Vi käkade lunch sen gick vi och kollade på titanic utställningen.. ricktigt bra tyckte jag.. Och väldigt sorligt..

Kvälln spenderades med film.. och sen sova innan det var dags att jobba..

Använder R dator nu och jag är helt  såld .. Kanske kan få köpa den av honom skulle inte vara helt fel

Nu ska jag lära mig det nya programet på min dator

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0