Måndag

Så var det en ny vecka och min vecka har i alla fall börjat bra! Vaknade vid elva och åt frukost sen gick jag ut med hundarna.. Efter det gjorde jag mig i ordning och åkte för att träffa D :)
Gick väldigt bra och vart inte alls setelt som jag var orolig för..

Sen så har jag hållt på och fixat lite med min dator lite jobbigt när allt är raderat.. Men men nu funkar  det som den ska i alla fall och bättre än förut..

Det händer inte så mycket mer i dag utan blir nog att bara ta det lugnt och se en film..



Kommentarer
Postat av: J o s e f i n e

Nä precis. Jag ville ju inte veta innan men när det väl vart jag som var gravid ville jag verkligen veta.. Det kan ju ändras tvärtom också. :)


Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0