Resor

Har inte orkat blogga på senaste tiden..

Ha i alla fall njutit av solen dom senaste dagarna och i helgen jobbade jag..
I dag var L och K förbi och solade och snacka lite skit innan dom åkte hem och jag gick ut med hundarna sen åkte jag och körde syrran till brosjön.. Sen hem och laga middag och nu bara ta det lugnt.. har suttit och kollat lite på resor och har hittat en som verkar riktigt bra till bra pris men men dom ja ska åka mer är ju hopplösa..
Förstår inte varför det alltid är jag som måste ta tag i saker för att det ska hända eller C är oxå duktig på det brukar vara vi som ser till att saker händer medans andra inte bryr sig eller snarare inte orkar göra något utan bara ska vara med när allt är bestämt och klart..

Men men nu ska vi inte vara negativa.. solen skiner och det är fint väder blir nog att gå ut på en promenad..



Här är hotellet jag vill åka till ser väldigt bekvämt och trevligt ut.. Men hotellet är ju inte allt..

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha klockrent sagt om oss



och hotellet...bekvämt? fan värsta party hotellet ;P

2009-06-25 @ 00:13:08
URL: http://spaaken.blogg.se/

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0