Söndag

Känner mig mycket bättre i dag.. nu är det bara halsontet kvar.. I natt ska jag jobba igen.. ska även jobba på cafet imorgon..

Har legat ute i solen i närmare två timmar härligt men vad varmt det är.. Ska snart åka ner till badet med J och M men tvivlar på att jag badar då jag är en riktigt badkruka.. hehe.. Men kan ju doppa fötterna i alla fall..

Vad som händer resten av dagen vet jag inte.. Blir väl att njuta av solen men som det ser ut på smhi så ska solen vara kvar tills på torsdag i alla fall.. fast det ska vara lite mer moln men ändå runt 30 grader.. Härligt varför ska man åka utomlands när vädret är så fint? iofs så åker man ju inte bara utomlands för värmen utan för att uppleva nya länder och så..  Men men killarna envisas med att ta en sista minuten fortfarande så jag tror inte det blir så mycket av resan.. Sista min för sex personer är väl en omöjlighet..


Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0