Tankar och helgen

Varför ska folk ta massa saker för givet och skita i att lyssna på det man säger?
Dom drar ju ändå sin slutsats och berättar vidare och helt plötsligt tror alla att det är på ett vist sätt när det inte alls är så..
Står in för ett väldigt jobbigt val har tre altenativ och just nu känns det som om tredje altenativer att skita i allt väldigt lockade.. men jag vet oxå att om jag väljer ett av dom andra altenativen kommer jag få försvara mig in för alla men det ska inte få påverka mitt val jag tänkte välja det som gör MIG lycklig..

Är skit nervös inför på måndag.. Är det normalt borde jag inte vara mer nervös när jag träffar någon jag inte träffat  så mycket?

Jaja..

Helgen ser i alla fall ut såhär:

I morgon:  Köra mamma, kollar på student present med C, Fira A som tar studenten.. sen efter det blir det biljard med O :)

Lördag: är lite sugen på att gå på museeum men får se hur det blir med det..

Söndag: inget planerat

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0