Tisdag

Godmorgon..
Har fortfarande träningsverk men i natt är jag ledig i alla fall så förhoppningsvis käns det bättre till i morgon när jag har hundarna igen..

idag var det meningen att jag skulle ha kört några till arlanda men jag slipper det :) så då är frågan vad man ska göra istället.. blir nog att tvätta lite och så läsa lite..
Ska iväg till södertälje i kväll och få mina pengar har väntat på dem.. Ska då även kolla på lila helena D leguan..

nee nu ska jag ladda maskinen lika bra att börja på engång

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Man kan inte gå runt med ångest, man lever ju bara en gång så det är bara att njuta :)

2009-06-09 @ 15:52:39
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0