Uppdatering

Lördag: Jobbade till kl 18 sen var jag på bio och såg filmen flickvänner från förr.. Jag tyckte den var bra vet inte vad killarna tyckte dock hehe.. Sen vart det hem och sova ett par timmar..

söndag: jobbade och sen var jag med j och tog det lugnt somnade ganska tidigt.. Vat ganska trött som kanske inte är så konstigt med tankte på att jag sovit för lite under helgen..

Måndag: Tog det lugnt på dagen, laggade middag hemma och sen var jag med j och kollade på tv typ..

Tisdag: solade med L på dagen sen vart det fika i fornhöjden innan jag åkte till D och fick min lön..

Onsdag: Solade och hoppade stutsmatta med L och sen var jag med J, M, S och L och åt middag och fikade och snackade om resor..

Kanske kanske kanske blir två resor till för mig i år.. En till vet jag i alla fall och det blir i höst typ oktober men det kanske blir en i juli men inget som är säkert.. Men man kan ju alltid hoppas..

Idag blir det en lugn dag vet inte alls vad jag ska göra.. Måste även fundera på vad man ska hitta på i morgon..

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0