Dagens jag

Dagens vill ha: 12:e mars
Dagens klädsel: slappa kläder i dag.
Dagens frisyr: hästsvans
Dagens händelse: Inte Mycket
Dagens låt: Ingen hittils
Dagens planer:  Ska väl läsa lite till sen ska jag ta och plocka fram resväskan och min stora necessär.
Dagens saknad:
Dagens dummaste: torr om läparna och hittar ingen lipsyl :(
Dagens sjuka: Inget mår riktigt bra i dag
Dagens drog: Cola som vanligt
Dagens roligaste: Två slappa nätter kvar att jobba nu
Dagens favorit: :)
Dagens köp: Inget i dag
Dagens godis: Inget
Dagens humör: Riktigt bra
Dagens ord: Glädje

Kommentarer
Postat av: Amanda

fin & bra blogg du har (;

2009-03-08 @ 15:29:51
URL: http://aamandahellgren.blogg.se/

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0