Dagens jag

Dagens vill ha: Värme och sol
Dagens klädsel: Lila tröja svart linne och lila mjukisbyxor slappar kläder :)
Dagens frisyr: hästsvans och luggen uppsatt med hårspännen
Dagens händelse: Ska ut med hundarna
Dagens låt: Ingen i dag
Dagens planer: Lugn dag i dag ut med hundarna, ta det lugnt kolla om det är något som saknas inför resan
Dagens saknad:
Dagens dummaste: Inget
Dagens sjuka: Inget  mår riktigt bra i dag
Dagens drog: Cola (som vanligt)
Dagens roligaste: Små saker som man kan tänka tillbaka på som får en att le:)
Dagens favorit: :)
Dagens köp: Inget i dag.. köpte diadem igår.. 
Dagens godis: Inget
Dagens humör: Riktigt bra
Dagens ord: Glädje

Bli att vila nu innan promenaden med hundarna.. gick upp kvart över sju med daniel imorse så måste vila lite i dag på dan så jag orkar jobba i natt... Sex arbetspass kvar tills jag är ledig i tio dagar :D

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0