Hej igen

Har inte orkat skriva sen jag kom hem från egypten.. Vilken vecka vi hade!! vill tillbaka nu!
Kommer skriva ett inlägg med bilder om resan senare men inet nu..

I alla fall detta har jag gjort sen jag kom hem..

Fredag: var jag med daniel.. och så jobbade jag natten urs vad jobbigtd et var. var jätte trött...

Lördag: firade vi lene, Middag hos henne och tårta sen spelade vi Jag har aldrig.. och så vart krogen! en riktigt lyckad kväll bara en besvikelse men det struntar vi i jag hade kul med tjejerna i alla fall massa dricka mat och dans samt att jkag blöde en del från minna sår på läpparna  (berättar med om det sen)
innan middagen så var jag oss carro så att vi fick varandras bilder från resan.. :) så drack vi lite med andra ord började vi dricka kl fyra på eftermiddagen! oj oj..

Söndag: I dag så har jag mest tagit det lugnt läst lite, handlat, framkallat bilder från resan och så blir det film snart.. :) en skön söndag alltså.. I natt joibbar jag oxå men börjar inte fören kl fyra så det blir skönt!

nee nu orkar jag inte skriva mer...

Carro vi får åka iväg sen igen och ha en lika rolig vecka!

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0