Helgen

Tänkte ta och skriva lite snabbt om min fredag.. Jag åkte som sagt till kista vid halv fem tiden, kom dit vid kvart över sex tror jag.. så lämnade filmerna och fick mina böcker och så snackade vi lite skit. Precis när jag kom dit så smsade daniel och frågade om jag hade lust att ses och kanske gå på bio och då jag inte hade mycket annat in planerat så tycker jag att det lät som en bra ide.. så åkte hem till honom när jag var klar i kista..  Det vart filmen Män som hatar kvinnor, Den var bra med endel sener var riktigt obehagliga.. Lång var den oxå 2 timmar och 30 min.. efter filmen åkte vi hem till daniel och vilade en stund innan jag skulle åkta till jobbet.. 

Igår fick jag inget alls gjort typ hade planer på att både städa tvätta och börja packa men jag var helt slut igår.. kl åtta orkade jag knappt hålla upp ögonen.. Så läste typ hela dagen..

I dag blir det att läsa en del, men måste börja ta tag i packningen efter som att jag ska till daniel på tisdag eftermiddag och så kommer carro hitt på onsdag eftermiddag. Vill gärna ha packat klart då och så vill jag ha det någolunda rent här när jag åker trevligare att komma hem då.. 

Ska väl även försöka hinna med att blogga lite men det brukar ju inte gå sådär jätte bra.. :)

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0