Igår och idag

Vart inte att jag skrev igår gick upp någon gång vid tolv och började forsätta fixandet direkt efter frukost och höll på med det tills daniel kom vid halv tre.. då gick vi ut med hundarna och sen åkte vi direkt hem till emma som bjöd på smörgås tårta och lite fika eftersom att hon fyllde år..  Efter detta åkte vi hem igen kvällen spenderade jag och daniel framför tv kollade på robinson och så..  vet att man skulle ha släkt mellan halv nio och halv tio men tv fick vara igång allt annat var slägt hade ljus tända istället mysig...

I dag ska jag montera ner tv hyllan och lägga ut det på annons.. sen blir det att tvätta golv och så :) ska kanske bädda rent oxå.. blir rent och fint här sen..

nee nu ska jag ta och fixa med detta så man blir klar någon gång..

Har föresten börjat hosta inte bra! blir att dricka C-vitamin vill inte blir sjuk!!

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0